Nostalgi

Härmar Åsa och slänger upp en låt som får mig att bli riktigt nostalgisk. Tjejer, är ni med: AUIII, IIIII, AMMAMAWE.
Detta var en av alla de sånger jag och "gänget" sjöng under våra promenader i Svaneholm. Vi övade in stämmor, provade olika tonarter och blev riktigt grymma.

Bjuder på en till. Samma sak här- jag och tjejerna var mycket för att promenera och gillade dessutom att sjunga. Kommer inte ihåg hur gamla vi var här men tippar på att intresset för killar börjat blomma.

Kan inte hålla mig, en sista låt. Här avancerade vi rejält och gjorde egen text till denna melodi. Våran version ligger inte uppe på You tube så ni får hålla tillgodo med orginalet.

Kommentarer
Postat av: Åsa
2009-02-27 @ 10:06:41 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Ylar med till lejonkungen. Låter väldigt vackert om jag får säga det själv.

Postat av: Hanna
2009-02-27 @ 10:15:42

ahh!! blir helt salig här, sånna tider, jag kan fortfarande andrastämmorna som vi hittade på :)

Postat av: Minna
2009-02-27 @ 10:57:29 URL: http://unbellodia.blogg.se/

ta på våra kurvor ska ni få se på... haha.

tror våran version skulle göra succé på youtube.

Postat av: Madde
2009-02-27 @ 11:47:49

Haha tänk att den lejonkungen låten va en populär låt på festerna ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!