Paltkoma

Då var det färdigrockat, och herre min skapare vilket paltkoma jag befinner mig i. Tänkte visa er lite bilder från kvällen:

Leon rockar till det med en cool ugglescarf och tuppkam.

En suddig bild på Lilán och Sussi, som tycks njuta stort av kvällen. (Berättelsen om Lilán och Sussi kan vi ta en annan gång)


Då jag var vrålhungrig hann jag inte med att fota maten. Det var först vid efterrätten jag fick fram kameran. Är man hungrig så är man.

Vi bjöds även på underhållning- två duktiga killar som spelade gitarr och sjöng. Leon har redan insett att skadeglädje är den enda sanna glädjen (eller om det möjligtvis handlade om bad timing, mer troligt), och han skrattade rått vid de två tillfällen killarna råkade spela lite fel. HAHAHA ekade hans ganska otäcka skratt, och killarna kom av sig lite grann. Stackars.

Kommentarer
Postat av: Åsa
2009-02-27 @ 07:25:22 URL: http://frurissanen.blogg.se/

haha... Leon är en cool liten kille

Postat av: Hanna
2009-02-27 @ 09:39:55

hahahaha!! han har humor som sin mor då..

Postat av: Madde
2009-02-27 @ 10:25:28

Ja cooling e han allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!