Rockkväll

Denna kväll är lite speciell. Jag ska på rock-middag på min systers skola. Dresscode: Rock. Spanar kritiskt in i garderoben och upptäcker föga förvånat att det inte andas rock där inne. Andas inte så mycket alls, tråkgarderob med tråkkläder. Men ett par jeans och en svart t-shirt ska jag väl kunna rota fram. Jo men visst, där ligger det ju ett par jeans med lite rockiga hål i! Skit samma att jag får lägga mig på sängen för att kunna knäppa dom, ska man vara fin får man lida pin. En liten rock-makeup på det så är saken biff. Ja mina vänner, i kväll ska det rockas.

Meny
Förrätt: Elvis-macka
Varmrätt: Kycklingspett med olika dipper, och klyftpotatis
Efterrätt: Marängsviss med grillade marshmallows


Kommentarer
Postat av: Optikern
2009-02-26 @ 14:25:37 URL: http://optikern.blogg.se/

Dryck: Jack & cola

Postat av: Minna
2009-02-26 @ 14:59:31 URL: http://unbellodia.blogg.se/

åh, jag vill också på rockkväll

Postat av: Hanna
2009-02-26 @ 15:25:30

rocka på rocka på!

Postat av: Madde
2009-02-26 @ 20:21:23

go jennie rock smock! Hoppas kvällen blir bra, kräver nästan en bild på denna rockiga makeup? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!