Dagen som varit

Idag utnyttjade jag mitt presentkort på Bodyshop som Micke gav mig i födeledagspresent. Älskar den butiken! Jag investerade i två sminkborstar. Dels en rougeborste, som inte fäller som min gamla gjorde. Blir lätt lite manlig look med svarta hår i ansiktet. Skönt att slippa det nu. Sedan köpte jag mig en ögonskuggsborste. Alltså sådant som jag lägger pengar på allt för sällan.

Man-look-borsten.   ´          Mirakel-borstarna.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller jo. Gick in i en kiosk på vägen hem. Betalade, tackade för mig och gick i ett raskt tempo hemåt. När jag kommit en bra bit upptäcker jag att jag glömt få med mig mina varor. Det var med väldigt tunga steg jag vände och gick tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Hanna
2009-02-04 @ 21:49:51

vad bra!! är ocså sugen på lite sånna produkter :) kanske en härlig dagkräm med solskydsfaktor nu när våren börjar komma och pudret förvinner..?

Postat av: Minna
2009-02-04 @ 22:30:27 URL: http://unbellodia.blogg.se/

älskar body shops borstar =) de håller ju hur länge som helst.. och hanna, jag har fortfarande inte rengjort.. =/

Postat av: ronja
2009-02-06 @ 23:52:46

och än en gång tack för att du vände och gick tillbaka hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!