Utmaning

Vännen min, missmadeleine, har utmanat mig. Då kör vi då!

4 av mina favoritprogram på tv:
1 Top model
2 Parlamentet (det går väl inte längre men roligt är det)
3 Lättsamma matlagningsprogram
4 Boston tea party (Detta sänds väl inte heller nu. Men följer inte så mycket på tv:n så jag får ta gamla godingar)

4 saker som jag gjorde igår:
1 Duschade
2 Shoppade arbetsbyxor
3 Städade
4 Lagade mat

4 saker som jag längtar till:
1 När Leon vaknar i morgon, har knappt träffat honom idag
2 Tills mina fötter slutar värka
3 Sol och värme
4 Tills Micke kommer hem från jobbet

4 Favorit restauranger:
1 Vivaldi
2 Oliven 
3 Thai silk. Deras vegetariska vårrullar alltså...
4 Mickes mat. "Restaurang Micke". Ingen kan tillaga en fläskfilé som han.

4 saker på min önskelista:
1 En rejäl massage
2 En rejäl massage
3 En rejäl massage
4 En rejäl massage

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-02-02 @ 22:30:17

Ska du inte utmana folk också?

Postat av: Madde
2009-02-03 @ 08:49:59

Stackare har du ont i kroppen..haha

Postat av: Hanna
2009-02-03 @ 09:38:22

hahaha! hoppas Micke såg det och knådade din rygg ordentligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!