Vilken kanondag!

Tack för alla gratulationer idag! Det är dagar som denna jag skäms extra mycket över hur glömsk jag är gällande andras födelsedagar. Note to self: Skriv in alla i din närhets födelsedag i din almanacka. Pronto.
Leon firade sin mamma genom att ta sig sin första riktiga promenad. Tidigare har det blivit ett par steg för att sedan övergå till den trygga krypningen. Men idag marcherade han iväg en 7-8 steg flera gånger om! Antar att detta ger "se efter Leon" en helt annan innebörd. Tänk när han bara låg i sitt babygym, och stirrade på fjärilarna som dinglade över hans huvud. Nu tänker jag säga det igen, men tiden går så fruktansvärt fort! Från liten till betydligt större på så kort tid. Om det ska gå i den här takten fyller jag minst 30 nästa födelsedag.
I dag hade vi även turen att få se tre traktorer när vi var ute och gick. Ingenting jag personligen blir lyrisk över, men Leon gastade lyckligt "takbrrr, tabrrr, takbrrr" i takt med att dom små armarna pekade frenetiskt. Tillslut hade han nog sagt ordet för många gånger och det lät istället "brrrtak, brrrtak" från vagnen. Omväxling förnöjer...


Kommentarer
Postat av: susanne
2009-02-03 @ 21:49:00

Ja, du glömde skriva att det var för att mormor lockade till sig Leon som han gick en promenad i ren iver att få komma till mig. haha

Postat av: Anna
2009-02-03 @ 21:55:31

Ja...tiden går fort =)



Skönt att du haft en bra dag! Och att det tar liiite längre än ett år tills du blir 30 ;)

Postat av: jennie
2009-02-03 @ 22:13:53

haha...jo men så var det ju faktiskt.



ja, vi får hoppas på det anna! är inte riktigt redo för 30 än. =).

Postat av: Madde
2009-02-04 @ 08:18:30

Så duktig han e lille coolingen..;)

Postat av: Hanna
2009-02-04 @ 09:39:48

hurra för både mamma och leon!! saknar er redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!