Dagen som varit

Dagen har varit underbar!(Tyvärr glömde jag fota, ni får hålla tillgodo med ren text.) 
Lämnade av en sovande Leon hos Hanna för att gå vidare till solariet. När jag kom tillbaka berättade hon att han vaknat strax efter jag gått, och sedan dess legat i sin vagn och stirrat misstänktsamt. Personligen tror jag att han analyserade Hannas make up som var så fin idag. 
Nu var det hög tid för luch på Orion. Jag flötade på med en bakad potatis, medan Hanna körde den mer nyttiga stilen och beställde in en sallad. När vi gick lämnade Leon efter sig en praktfull hög på golvet av macka, mammas potatis och annat han lyckades norpa åt sig. Han vet hur man sölar den killen. Härligt, känner igen mig själv så i honom. Och nu pratar jag vuxen ålder. Kladd, spill och mat överallt.
Efter lunchen blev vi alla tre ganska matta, och slöade omkring i affärer ett tag. Leon pekade vilt omkring sig och ropade "takbrrr". Allt är tydligen traktor just nu.
Nej, gó vänner. Dags för ett varm och härligt bad tror jag allt!

Kommentarer
Postat av: Minna
2009-01-28 @ 19:39:46 URL: http://unbellodia.blogg.se/

låter som du/ni haft en kanondag! själv har jag bara jobbat och jobbat.. och lagat mat.. helt ensam hela dagen.. men snart kommer min äkta man hem =)

Postat av: Anonym
2009-01-28 @ 21:36:19

Det där med badet låter inte helt fel, nu är det dags för mitt..ahhhhhh..

Postat av: Hanna
2009-01-29 @ 08:51:21

ja! tack för en underbart trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!