Dålig uppdatering

I måndags hade jag en heldag i Göteborg med min bästis Hanna. Och gud vilken heldag det blev... Vi började med shopping och vinlunch. Höll oss på en mogen nivå, och myste runt i den fina staden. Sedan gick vi hem till Hanna och Johan där det blev mer vin serverat. Stackars Johan som kom hem efter en hård arbetsdag, och möttes av två vinvrak. Men trevligt, det hade jag! En stor puss till min älskade Micke som kom och hämtade mig.
Nu sitter vi här hemma, med en sjuk Leon. Igen. Mammas stackars pojke, han hann knappt bli frisk innan han blev dålig på nytt. Därav den dåliga uppdateringen här på bloggen, då det blir mycket bära och krama.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-01-07 @ 15:52:06

Ja hoppas han kryar på sig så vi kanske kan ut och åka pulka i helgen om snön fortfarande ligger? Och självklart för hans egna skull, inte kul att vara sjuk när man e så liten.. kram

Postat av: dybban
2009-01-07 @ 16:36:13 URL: http://dybban.blogg.se/

Johan var nog relativt nöjd ändå. Inte alla som får ha två vinraka kvinnor i sin lya.



Micke sätter oss andra pojkar åter igen i dålig dager. Du drog nog vinstlotten när det gäller den biten.

Postat av: jennie
2009-01-07 @ 17:21:31 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

hehe, ja vi får hoppas på det. och ja, håller med, en riktig vinstlott är han min majk!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!