En sådan där dag

Idag har det varit en sådan där dag. Tänker inte skylla ifrån mig, eller ens försöka hitta någon ursäkt.
 Vet inte varför, men mitt humör har varit uselt. Eller har varit... Vem försöker jag lura, jag sitter här vid datorn och är småförbannad på ingenting. Saker som att folk jag pratat med inte hört vad jag sagt, så att jag blivit tvungen att upprepa mig har fått mig att koka. När symbolen för batteriloppo på datorn började blinka var jag nära att slänga min lilla Toshiba i väggen. För att inte tala om när jag skulle undersöka Mickes playstation. Fattade ingenting. Mitt ansikte förvreds i en otäck min, och jag snabbade mig bort från hans konsoll så att det inte skulle ske en olycka. Var nära att jag ringde Micke och skällde på honom för att jag inte fattade vad man skulle trycka på, men hejdade mig som tur var. Insåg i sista sekund att han inte kan rå för att hans flickvän är pinsamt oteknisk. Stackars mig. Stackars Micke. Stackars min syster som kom på besök.

Puberteten, det är väl inte du...?


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-01-26 @ 20:03:39

haha låter som en otäck dag, en sån där som behövs ibland du vet.Synd att du inte hade någon att slå på oxå..hahaha..tur jag inte ringt dig idag då? kanske jag blivit offer ;)..krams

Postat av: Micke Petersson
2009-01-26 @ 20:40:14 URL: http://jag.mickepetersson.se

jennie... kom bara ihåg vad du skrev för kommentar på min blogg.... och har du ngn mer sådan dag så tänk bara på vad som står på dagens t-shirt på min blogg... o tänk dig i vad han hade gjort

Postat av: spiderchick
2009-01-26 @ 20:49:13 URL: http://spiderchick.blogg.se/

haha aj då =)

Postat av: susanne
2009-01-26 @ 22:02:24

stackars min lilla tös. Det bästa med sådana dagar är att de försvinner. puss

Postat av: Optikern
2009-01-27 @ 08:40:43 URL: http://optikern.blogg.se/

Jag tycker också att dagens TV-spel är alldeles för avancerade.

Man måste ju ha en magisterexamen för att få igång Nintendo wii bl.a.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!