Kinesiskt horoskop

I brist på annat kollar jag kinesiskt horoskop här på nätet. Mycket intressant.
Leon är född i grisens tecken. Hummar lite för mig själv när jag ser detta. Dels kallar vi honom faktiskt för lillgrisen ibland. (Ett tecken...?) Och ni som varit med när Leon äter vet att det slafsas och grisas en hel del. Mystiskt. Läser vidare.
Jag är tydligen oxe. "...i vissa fall kan de dock ligga vakna till långt in på natten och grubbla över morgondagen." , "Oxar har dock ofta problem att vänja sig vid förändringar". Hmhm, hummar jag igen. Vissa delar stämmer dock inte alls. Men dom orkar jag inte babbla om nu.
Surfar vidare till Micke. Vad kan han tänkas bli? Han är född i tuppens år minsann! När jag läst ett par rader ser jag att han verkligen inte är någon tupp. Tuppen är uppblåst, prålig och skrytsam. Och det är verkligen inte Micke.

Gör en "numerologisk analys med kabbalistsystemet" på samma sida. Får lära mig att mina färger är alla nyanser av rosa och blått. Där ser man.

Numerologisk analys med kabbalistsystemet
 


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-01-22 @ 07:44:18

Hahah då har Leon samma kinesiska tecken som mig :)

Postat av: jennie
2009-01-22 @ 09:25:47 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

hehe, då ska jag byta ut "madde" mot "grisen". HEHE.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!