Planer för idag

I dag hade jag tänkt fräscha till mig lite! Frida kommer hit, och så ska vi gå och sola. Välbehövligt. Är inte så förtjust i min gråvita nyans i ansiktet förstår ni.
Är avundsjuk på Frida som åker utomlands i morgon, iväg till varmare klimat och sol. Jag har påmint henne vid ett flertal tillfällen att man köper sovernirer till folk när man är utanför sveriges gränser, så vi får hoppas att hon kommer ihåg sin gamla syster. (Minns allt jag köpt till dig Frida!) Igår när vi pratade om hennes resa fick jag resfeber för hennes räkning. Den överbeskyddande storasystern vaknade till liv inom mig, och jag rabblade upp allt hemskt som kan hända och allt som hon måste tänka på. Inte lifta, inte bli full, inte gå iväg ensam, inte bada direkt efter maten, inte lämna läsken utan synhåll fick jag ur mig på ett och samma andetag. Glömde jag någon viktig förmaning nu?

Nu får klockan ta och bli 11 så att vi kan hämta lillgrisen från dagis. Det blir så tomt här hemma utan honom, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. (Därav alla blogginlägg på kort tid.) 



Kommentarer
Postat av: spiderchick
2009-01-27 @ 10:59:35 URL: http://spiderchick.blogg.se/

nej jag stressar min kille om förlovning varje dag. Inte helt romanriskt kanske.

Postat av: Madde
2009-01-27 @ 16:27:16

Åh vill oxå åka till värmen, lyllos Frida? Vart åker hon?

Postat av: jennie
2009-01-27 @ 16:41:19

kanarieöarna var det väl...? minnet sviker mig så här på äldre da´r!

Postat av: Anonym
2009-01-27 @ 17:05:11

Fy farao vad orättvist..hehe..

Postat av: Anonym
2009-01-28 @ 17:33:52

jag vill också!!!!!

Postat av: hanna
2009-01-28 @ 17:34:57

(det var jag som ville också..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!