R M I

R M I. Rätt mental inställning. Detta far genom mitt huvud när jag kollar på det gråa, det blöta utanför fönstret. Härligt! I det här vädret slipper man minsann kleta in sig med solskydd. Hämtar mig en till kopp kaffe och tar samtidigt en titt på köksgolvet. Mackbitar och kalvkorv ligger utspritt, och jag halkar till i en skvätt mjölk. "Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete" mumlar jag ganska sammanbitet och går förbi röran. Tänker minsann inte plocka fram dammsugaren klockan 9 på morgonen. Jag slänger en blick in i vårt sovrum. Kläder lite överallt och obäddad säng. "Charmigt" tänker jag för mig själv, och får till ett hånleénde. Fortsätter min vandring in på Leons rum. Hans golv är överfullt av bilar, böcker, gosedjur och annat smått och gott. Slänger in en pusselbit som hamnat utanför kaoset och känner mig ganska nöjd med min kraftansträngning. Det får räcka tills vidare.
God morgon.


Kommentarer
Postat av: Anna
2009-01-27 @ 09:30:38

Ja, hihi, godmorgon jennie!

Postat av: Madde
2009-01-27 @ 16:25:06

hihi, ja ett sånt tänk får man allt ha ibland. :)

Postat av: Micke
2009-01-27 @ 18:57:50 URL: http://jag.mickepetersson.se

RMI är viktigt .... ett måste när allt går åt helvete


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!