Redo för varmare tider

Tittar ut och ser en grön gräsmatta. Grön?! Var det inte snö nyss? Himmelen är blå och jag tycker mig höra en fågel kvittra muntert. Först blev jag sur över detta väder, men insåg efter en liten stund att jag längtar fruktansvärt mycket till våren. Dofterna från luntning och biltvätt. Kaffe och bulle utomhus. Sol och värme. Härliga promenader som inte leder till frostskador. Våren kan komma, jag är redo.

Hittade vår/ sommarbilder bland mina bilder som spädde på suget efter annat klimat.
 
Hembakt paj hos Madde

Promenad med mor och far vid Torpa stenhus

Härligt vårig dessert


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-01-09 @ 13:45:55

Mmm nu fick du mig att minnas hur det va en vacker vår da, nu lääääängtar jag med..så mysigt...underbart,härligt och mer därtill..

Postat av: Anna
2009-01-09 @ 14:23:46

Åh va härligt! Tänk att gå ut i bara kjol o linne. Såå skönt!! Hoppas det går fort! =)

Postat av: ronja
2009-01-10 @ 20:29:20

vad man längtar till sommaren när man ser de bilderna... ååh! Längtaaaar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!