Städning i Mickes skrubb

Idag har Micke tagit sig an att städa sin lilla skrubb aka datorrummet. När Micke gör fint där inne stökar han ner i resten av lägenheten. Saker som han anser sig inte ha plats med åker ut, och placeras sedan på icke genomtänkta ställen. Hemtelefonen står och skräpar på en köksbänk och pantflaskorna är slarvigt slängda i hallen. Den fula möbeln där vi förvarar våra handdukar har han försökt gömma för mig inne i vårt sovrum. Men jag ser den allt. Och när han har stökat klart där inne i sin lilla skrubb ska jag lungt men bestämt bära tillbaka den dit den hör hemma. I datorrummets vänstra hörn.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-01-18 @ 11:59:03 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Hahahha..så typiskt killar..Det gör du rätt i att gömma tillbaka den..hehe..nör han minst anar med. asg

Postat av: Anna
2009-01-18 @ 12:01:45

Haha, härligt!

Postat av: Jocke
2009-01-18 @ 12:05:34 URL: http://siemensen.blogg.se/

Jag håller med Micke i detta fallet...Är det inget som ska vara i datarummet så får det vara utanför.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!