Tandläkaren idag

Har varit på besök hos tandläkaren idag. Var livrädd och övertygad om att jag skulle ha ett hål. En inre röst väste till mig att dölja den misstänkt trasiga tanden, och en annan svarade ivrigt "hur då?!" Medans jag väntade på att syster skulle ge mig min dom kollade jag ner på mina händer. Djupa nagelmärken brände i mina handflator. Gillar inte tandläkaren, och jag antar att jag såg väldigt lidande ut under undersökningen då jag fick frågan "Gör det ont?" hela tiden. Som tur var hade jag inte ett endaste hål och slipper därför det där vidriga borrljudet man måste lyssna på när man lagar.  Tummen upp för det.


Kommentarer
Postat av: susanne
2009-01-07 @ 21:18:03

Grattis gumman. Alltid lika gott att gå därifrån, Jag är så glad när jag går att jag inte ens tycker det är mycket pengar när jag står och betalar,även om det är en massa pengar men just då spelar det liksom ingen roll.

Postat av: Minna
2009-01-08 @ 01:33:50 URL: http://unbellodia.blogg.se/

åh, håll tummen att det går lika bra för mig i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!