Kreativ blogger



Madde har gett mig en utmärkelse! Tackar, tackar!.

"Jennie- en fantastiskt kreativ och påhittig tjej som alltid får oss alla andra till ett gott skratt."



Reglerna för utmärkelsen är följande:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.

2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.

3. Nominera minst sju andra bloggar

4. Länka till dessa bloggar i din blogg

5. Lämna ett meddelande till personerna du nominerat


Då vill jag ge några utmärkelser, jag med:

Minna En av dom bloggar jag kastar mig över så fort jag får en minut över. Love it. Mycket bilder och rolig att läsa, samt en himla snygg design.

Dybban Den här killens blogg är en fröjd för ögat, han skriver roligt och jäkligt underhållande!.

Optikern Mitt glasögonintresse är svalt, trots detta följer jag hans blogg slaviskt. Säger väl allt!.

Madde Hennes blogg tillhör också favoriterna. Uppdateras ofta och skrivs på ett ärligt och igenkännande sätt.

Ingrid En fantastisk matblogg med mycket fina bider och lyxiga recept.

Anna Roligt att läsa om en nybliven mamma och allt vad det innebär. Är ofta inne och spanar.

Åsa Samma där, nybliven mamma med en intressant blogg som jag läser flitigt.

Ronja Mickes syster, som man givetvis måste spana på, hehe. Nyfiken i en strut tittar Jennie ut.

Jocke Kusinen min, vars sida jag kollar så fort jag får chansen.

Ni ser. Jag har fullt upp på dagarna med att läsa bloggar. Tror jag fått med favoriterna nu... Hm. Kommer inte på någon mer på rak arm iallafall. Hur ska jag hinna jobba undrar jag, med alla dessa bloggar att följa?

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-01-18 @ 12:25:54

Den satt där den skulle..:)..utmärkelsen alltså..hihi

Postat av: Anonym
2009-01-18 @ 12:40:07 URL: http://siemensen.blogg.se/

Tackar för den utmärkelsen..

Postat av: Minna
2009-01-18 @ 14:44:28 URL: http://unbellodia.blogg.se/

åh vad fint =) tack! får se om jag kan skrapa ihop några utmärkelser också! annars får du en nu på en gång, min favoritbloggare! PUSS

Postat av: hanna
2009-01-18 @ 16:34:57 URL: http://optikern.blogg.se/

En får tacka!

Postat av: dybban
2009-01-18 @ 22:11:08 URL: http://dybban.blogg.se/

Tack för de fina orden. Jag är ju i grunden en lat människa men, om jag hinner ska jag nominera världens bästa mammablogg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!