Baltankar

I eftermiddag har min älskade syster bal! Jag ska ha på mig min gamla balklänning när jag står i publiken. Haha. Nej, men vad roligt det hade varit. (Får en känsla av att jag redan bloggat om det där med balklänning i publiken?) Däremot provade jag det gamla tygstycket när jag var i Svaneholm sist. Mamma drog på sig Fridas klänning, och så stod vi där som två töntar. Glammigt. Jag visade Micke, och han utbrast entusiastiskt "Vad fint" samtidigt som han skruvade bil och inte ens lyfte blicken.
Nej, nu ska jag gaska upp mig.

Morgon morgon där ute i stugorna

Kommentarer
Postat av: susanne
2009-06-03 @ 10:18:58

Jag tycker vi var jättetjusiga!

Postat av: bror
2009-06-03 @ 18:33:35

Hoppas hon får en lika angenäm afton som jag hade FÖR 5ÅR SEDAN. Tusan va gammal man är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!