Helgen i korthet

Ja, då var det måndag igen. Helgen har varit till belåtenhet. I lördags var jag på firmafest. Mycket trevligt, med god mat och välkylda öl. Och igår hälsade vi på Minna och Simon i Eksjö. Först tittade vi på Minnas fina café, och sedan begav vi oss till en strand för picnic och en massa sol. Kan det bli bättre?

Nu ska jag piffeliffa mig och sedan bege mig till jobbet. Ja, det var väl allt jag hade att säga. Lite jobbigt att formulera tankar vid den här tiden på morgonen. Återkommer vid ett mer vaket tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-06-29 @ 07:41:16 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Godmorgon!



Javisst bidde det bra :)..

Ha en toppen dag på jobbet nu



kram

Postat av: mimmi
2009-06-29 @ 10:36:16 URL: http://craze.blogg.se/

Hahah ja precis!;)

Postat av: hanna
2009-07-01 @ 18:50:40

underbart trevlig söndag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!