Nostalgi

Så här i bal och studenttider kan man ju inte låta bli att titta på bilder från när man själv var med om detta.

Inövad pose med klänning, om jag inte minns fel sa mamma till mig att "blicka över axeln". Mycket naturligt.
På kvällen var det fest, fest, fest. Jäklar vad jag och min vapendragare Cissi rockade.


Sista dagen i skolan. Ser ni hur jag sprudlar på första bilden?

Här säger jag och Cissi farväl till vår "prata-problem-toalett". Jag ser mycket nykter ut.


Yes.

Jag och Cissi på flaket.

Nostalgi!

Kommentarer
Postat av: madde
2009-06-04 @ 21:09:19 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

fy vilken härlig känsla ångrar att jag inte gick på min bal.. ja du vart e det..hm har madde tröttnat en aning..sugen på en cig kanske? hehe



kram

Postat av: Sonny
2009-06-05 @ 10:04:29

Tar alla boråsare studenten samtidigt? för lbs tar nog också studenten då!

Postat av: susanne
2009-06-05 @ 15:04:11

Ja du lilla gumman. Den dagen,altså studenten, började väl kl.07.00 ungefär med champagnefrukost först hemma om inte jag minns fel. Men du orkade festa hela dagen och hela natten lång ändå.

Starkt jobbat!:)

Och såååå vacker på balen.

Postat av: madde
2009-06-06 @ 11:40:13 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Ja det e ett utav de nya linnena som jag pratade om :).. Ja det va kanon trevligt faktiskt, Krille å hans tjej och en kompis till henne kom upp en sväng med.. nää jag tror nog att de e korten som ljuger lite faktiskt, speciellt det när man tar på kläderna uppifrån så. :)..men men skall man få med hela sig så måste man ju ta det ifrån den vinkeln hihi..inte mig imotler



kram

Postat av: madde
2009-06-06 @ 16:12:11 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

hm..vart e jennies inlägg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!