En dag i Svaneholm

Har spenderat en dag i Svaneholm, hos vännen Nelly och gullungen Ninya. Jag och Leon blev bjudna på lunch, en jättegod fisk. Detta ska jag laga åt Micke någon dag tänkte jag, och låtsas som att jag bara höftat lite med ingredienserna.
"Naaa, jag tog bara vad jag hittade i kylen, och så blev det det här." ska jag svara när han imponerat frågar var jag fått receptet ifrån. Han kommer troligen genomskåda mig direkt då det ska vara räkor i maten, vilket vi aldrig har hemma i vanliga fall. Hmm.

Leon fick prova Ninyas prinsessklänning.


Kommentarer
Postat av: susanne
2009-03-26 @ 18:34:57

Söt liten prinsessa eller söta prinsessor kanske man ska säga.

Postat av: Sonny
2009-03-26 @ 19:44:36 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

stackars Leon!

Postat av: Madde
2009-03-26 @ 21:05:29 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Rosa napp, rosa klänningar, rosa/vit barbie bil hm lutar åt att Leon egentligen skulle vara en liten Leonina..:)

Postat av: Anna
2009-03-27 @ 17:35:13

Hmm...vad säger pappa Micke om detta??? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!