Go mörra

Städningen som jag inte "hann med" i går är gjord och det luktar härlig citrus i vår lägenhet. Nu saknar jag bara blommor i vårt köksfönster. Vackra vårblommor i fina färger, och gärna lite fina örter eller annat ätbart i snygga krukor. Det tråkiga med dom örter jag haft är att dom börjat sloka nästan direkt.
Är det någon som har tips på någon ört eller annan ätlig krukväxt som står sig?

Duschen har ropat på mig i flera timmar nu, och snart är det dags. Ska bara samla lite mer kraft. Mycket ansträngande att släpa sig in på toa, saxa in i duschen och vrida på kranen.

Go mörra.

Kommentarer
Postat av: Åsa
2009-03-03 @ 12:28:53 URL: http://frurissanen.blogg.se/

önskar att jag var lika duktig men jag är ursäkternas mästarinna. Dammsugaren skriker på mig att jag borde använda den men jag stoppar bomull i öronen och nynnar högt.

Postat av: Minna
2009-03-03 @ 14:21:21

ibland kan det vara fruktansvärt jobbigt att ta sig till duschen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!