Kalas och skrubbstädning

Idag har vi kalasat hos Lucas som fyller 1 år! Vilken stor kille han hade blivit... Mycket trevligt var det, med god tårta och goda kakor. Känner riktigt hur grädde och socker har placerat sig likt ett traktordäck runt min midja.
Nu lyssnar jag på när Micke stökar omkring i skrubben, aka datorrummet. Jag ser honom aldrig gå inför städning med samma glöd som när det gäller hans lilla kyffe. Fint.
Nej, nu ska jag passa på att vattna våra blommor medans jag kommer ihåg det!

Ps. Nu är jag ett steg närmare att komma igång med träningen jag tjatat om i över ett år. I hallen står det nämligen ett par sprajlans nya gympaskor som bara väntar på att få slitas ut. Beach 2009, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!