Madde, this is for you

Jag och Madde har vuxit upp tillsammans. Lekt ihop som små och... nej, nu ljög jag. Däremot har vi umgåtts mycket i våra tonår och även nu, när vi passerat 20 med råge båda två. Tror jag träffade henne första gången när jag var 12, och det blir ju en herrans massa år sedan om man tänker efter!
Madde har många kvaliteér, och det jag skulle vilja börja berömma henne för är hennes matlagning. När hon kommer in i ett kök förvandlas hon till Mc Gyver och lyckas utan problem svänga ihop en välsmakande middag på några makaroner, en sill och en citron. (Just denna kombinationen har hon aldrig bjudit på, men hon skulle säkert kunna få det att smaka gott.)
Sedan har jag väldigt roligt med Madde. Vi har haft mycket kul tillsammans, och det är alltid härligt att umgås med folk som bjuder på sig själva. Vad mer kan jag säga... Tävlingsinriktad och envis är hon! Det är nog ett släktdrag det där, tror bestämt att hon ärvt det från storebror sin.

Här är hon ju, svägerskan, tillsammans med kusinerna bus!


Kommentarer
Postat av: Madde
2009-03-09 @ 19:24:20 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Haha Mc Gyver, den var bra.. Vad många fina ord du har skrivit om mig här nu :) .. bugar och tackar har roligt ihop med dig med svägerskan älgaklivet ;) ...Tror faktiskt du tom var 10 eller elva första gången vi träffades..du gick i femman iaf tror jag närmare bestämt när ja tänker efter ..kram

Postat av: Ronja
2009-03-09 @ 19:49:08

Mycket fin bild :)

Postat av: susanne
2009-03-09 @ 20:40:41

Jättefin bild. Alla tre är söta som socker :)

Postat av: Madde
2009-03-09 @ 21:12:20

Aaa där sitter jag med mina goingar hihi.. Legist kusinerna..hihi..Så söta så..:)

Postat av: Åsa
2009-03-09 @ 21:30:32 URL: http://frurissanen.blogg.se/

Vilken fin bild. Och den hårfärgen var riktigt snygg på Madde. Läckert


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!