Nu ger jag upp

Nu ger jag upp. Har legat vaken sedan kl. 02.30 och försökt somna om. Väcktes av att Leon spydde (stackars mammas lillgris), och sedan dess har det varit helt omöjligt fortsätta sova. Så nu funderar jag på att ge upp, gå upp och äta frukost. Ah. En riktig lyxfrukost hade jag tänkt mig. Kanske skulle ta och pressa mig ett glas morotsjuice också? Ja, så får det nog bli.

Jag skulle även kunna:
* Vika in tvätt
* Duscha
* Baka bröd
* Noppa ögonbrynen


Finns ju en hel del kreativa sysslor jag kan ägna mig åt, denna arla morgonstund.
God morgon, god morgon.

Kommentarer
Postat av: susanne
2009-03-31 @ 07:41:54

Godmorgon! stackars er. Har han magsjuka? typiskt att man känner för att göra massa saker när det är så tidigt att man inte kan för då väcker man alla andra. puss

Postat av: jennie
2009-03-31 @ 08:10:35 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

jo visst är det magsjuka. suck och pust. inte trevligt, och speciellt inte för honom. lilla stackaren.

Postat av: Madde
2009-03-31 @ 08:46:12 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

God morgon! Stackaren då e det inte förkyldning så e där och görar så det en jobbig magsjuka på det.. Hoppas han blir frisk snart.. fy satan vad jobbigt det är när man inte kan sova så..Hoppas du fick sova lite till sen iaf..Ja haha det handlade om marginalen i tävlingen..Tessan, Jennie Tessan Jennie.. kram

Postat av: Sonny
2009-03-31 @ 10:08:33

Vad jobbigt! men du ska inte jobba idag då eller?

Postat av: jennie
2009-03-31 @ 10:41:56 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

nej, jag är ledig som tur är. blir till att vara hemma och torka spyor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!