Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Vilken dag mina vänner! Hoppas ni har haft det lika fint som vi. Dagen började med en lunch tillsammans med Micke, Leon och pappa. Leon stilade inför sin morfar och visade vilken baddare han är på att kladda runt med sin mat. 
Efter detta mötte jag och Leon upp Johanna på lekplatsen. När Leon lekt av sig gick vi vidare hem till Johanna, där det bjöds på hembakt  bröd och bullar. Sedan blev det en till tur på lekplatsen innan vi begav oss hemåt.

SOL, Å HÄRLIGA SOL!

Dagens bild. Leon går lyckligt omkring i det fina vädret, men precis när jag ska fånga detta på bild gör han en praktvurpa. Han blir liggandes raklång på rygg, tyst, förvånad men i övrigt inte nämnvärt berörd.


Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-03-17 @ 18:37:36

Tack Leon!! Du har nu bjudit mormor och morfar på dagens skrattsalva! Jag letade ivrigt efter honom på bilden och undrade vad det var för pinne som låg där. Hahahaha

Postat av: susanne
2009-03-17 @ 19:43:07

Tack Leon!! Du har just sett till att mormor och morfar har fått dagens skrattsalva. Spanade ivrigt efter Leon på bilden när jag såg en liten pinne ligga där. HAhahaha underbara Leon!

Postat av: Sonny
2009-03-18 @ 17:52:17 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Är det ett barn som ligger på marken!

Postat av: jennie
2009-03-18 @ 17:55:57

hähä, ja, det är leon som samlar sig efter sin vurpa. han är rolig han...

Postat av: Anne
2009-03-18 @ 22:17:44 URL: http://annesplace.blogg.se/

Hahaha, snacka om bra bild!!!

Postat av: Madde
2009-03-20 @ 10:35:21

haha, lille knasen då..upp och hoppa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!