Grattis Fritte

Grattis syster! Idag fyller Frida 19 år. Jag kom ihåg det igår, men i dag var det som bortblåst. Det slutade med att Frida ringde och påminde mig. Jag är pinsamt dålig på att komma ihåg födelsedagar (men bättre sent än aldrig, eller hur kusin Micke?) Ja, jag är faktiskt riktigt dålig på att komma ihåg saker över huvudtaget. Mitt minne är inte vad det borde vara.
Iallafall. Idag blir alltså lilla, lilla Frida hela 19 år. Väldigt märkligt. Hon kör bil, är ute på krogen och slutar snart 3:an på gymnasiet. Hur kunde hon bli vuxen helt plötsligt? Minns det som igår när jag som elak storasyster slog henne i huvudet, försökte bli av med henne när jag lekte med mina kompisar, och lurade i henne en massa strunt. Nu är det tvärt om, Frida slår mig, försöker "tappa bort" mig om vi går på stan och... nej. Hehe. Det skulle hon aldrig våga. För hur gamla vi än blir är det jag som är storasyster. Och det är vi äldre syskon som har makten.
Ett stort grattis än en gång älskade syster!


Nu ska jag slänga mig i sängen med en bok. Leon är sjuk igen, och vi har varit uppe stora delar av natten. Hoppas det blir mer sömn denna natt!

Kommentarer
Postat av: Sonny
2009-03-23 @ 20:40:38 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Du kommer väl ihåg vad du skulle göra imorrn iaf. :P den är så viktig så det går ju inte glömma hehe

Postat av: Anonym
2009-03-23 @ 20:54:43

va? i morgon...?

Postat av: Hanna
2009-03-23 @ 21:05:47

Grattis Frida!! Massor med kramar på din dag!

Postat av: Sonny
2009-03-23 @ 22:05:36 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Oj glömde jag skriva att jag skojja?

Postat av: Madde
2009-03-24 @ 16:56:33 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Grattis Grattis Frida hoppas dagen blir bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!