Och vinnaren är

Tävlingen är avslutad. En gissning värd att uppmärksammas är Cissis;


Jag tror att det är en scwetchisk sparvvinge, som du har blockat, kammat och ungsbakat.... sedan har du smörjt in den i smör och plattat till... "snörtussen" är en bit du missat...
Jag vill att mitt inlägg ska handla om grodlör, sniglar och porrfilm...=) ha en superdag// PUSS

Du var ju så nära Cissi!
Den som tog hem det hela är Madde! Tjowooho. Grattis och ryggdunk! Luta dig tillbaka och njut, av ett inlägg tillägnat bara dig...

5 minuter senare.
Måste äta först, kan inte koncentrera mig på något annat än vad som kan tänkas finnas i mitt kyl.


Kommentarer
Postat av: Sonny
2009-03-09 @ 20:56:02

Jag tyckte du fock riktigt bra gissningar :P

Postat av: jennie
2009-03-10 @ 08:58:56 URL: http://jennieskriver.webblogg.se/

ja det tycker jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!