Dagen i bilder, och lite tjöt där emellan


I morses gick vi ut och gick. Som ni ser på bilden bestämde vi oss för att ge oss på mördarbacken. Bakom kröken blir den ännu värre. Tur att man slapp köra vagnen.

Efter att Micke åkt till jobbet blev jag och Leon rastlösa, och vi begav oss ut för att gräva lite. Jag bakade några sandkakor och Leon gjorde sitt bästa för att förstöra dom.

Efter lunch gick vi ner till Knalleland. Givetvis började det regna på vägen. Men (nu säger vi det i kör:) Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Ho ho, vad präktig man kan vara. Surt var det, det kan jag erkänna.

När vi var hemma igen stod det bad på schemat. Efteråt förvandlades Leon till den mycket respektingivande Konstapel Leon...


...för att en stund senare byta om till den inte lika respektingivande pyamasen med nallar på.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-05-26 @ 20:41:38 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Vilka härliga bilder och vilken cool badkappa..riktigt häftig, passar till en tuff liten herre som Leon ( ler )..haha du va precis efter en annan med det rätta svaret..sicken osis du..



kramis

Postat av: Sonny
2009-05-26 @ 23:14:56

Fast jag känner att jag inte gjort mitt bästa ändå! Ja det är en splääschad fluga hehe :P Cool handuk han har hehe

Postat av: ronja
2009-05-27 @ 15:59:49 URL: http://ronjaellamariajohansson.blogg.se/

Det går inte att beskriva hur söt den ungen är alltså :P

Postat av: susanne
2009-05-28 @ 11:42:48

Instämmer helt med Ronja.Så söt han är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!