Dagen i bilder


En sväng på lekplatsen fick det bli, minsann! Under tiden Leon lekte försökte jag få lite färg, men solen envisades med att gå i moln hela tiden.

Sedan bar det av på långpromenad på outforskad mark. Leon blev lite småsur, och för att hålla allas humör i schack sjöng vi "imse vimse spindel". "Upp stiger solen" visar Leon med armarna, och det heta temperamentet stillar sig.


Vi går...

...och går och går. Inte en människa så långt ögat kan nå. Här börjar jag bli smått nervös över att vi gått vilse.


Tillslut stöter vi på tecken som tyder på att människor tidigare färdats denna väg. Lättad pustar jag ut och börjar i samma sekund känna av ett begynnande skoskav.

Efter en timmes irrande i Borås djupa skogar kommer vi äntligen hem. Leon fräschar upp sig, och passar samtidigt på att testa lite olika frisyrer. Vilken röstar ni på- punkare eller pudel?


Kommentarer
Postat av: Sonny
2009-05-04 @ 21:01:24

Hahaha du skriver så roligt xD! Men jag tror inte frukt är så jäkla farligt, jag kommer iaf. äta frukt hehe :P

Postat av: Madde
2009-05-04 @ 22:53:20 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

tjolahopp sicken sööt liten pöjker han är... jag röstar på pudel eller mellanblondlock kanske man skall säga hihi.. han var så söööööt i sina lockar idag när vi var förbi.. go unge! Fasters lilla rövunge.. wooohööö..Jennie!

Postat av: hanna
2009-05-04 @ 22:56:29

punkare!!!

Postat av: susanne
2009-05-05 @ 13:27:14

Helt klart punkare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!