Dagens mantra

Dagens mantra: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Eftersom jag försöker bli en sundare människa känner jag att motion hör till mitt nya liv. Däremot känns inte en promenad så tilltalande där jag tittar ut- regn och rusk. MEN. Det är här dagens mantra kommer in. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Vad gör det om det blåser isande vindar? Vad gör det om regnet kommer piska mitt ansikte rödflammigt? Vad gör det om jag förfryser en och annan tå under min utomhusvistelse? R M I. Rätt mental inställning. Yes.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-05-07 @ 10:24:25 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Haha du e la för go.. Rätt Jennie sååå rätt.. ler ut med dig nu i ösregnet.. ah visste inte ens att dom hade en hemsida.. men detta skall jag spana in illa kvickt :)..ha en toppen dag i ( regenet ) höhöhökram

Postat av: Sonny
2009-05-07 @ 17:19:43

Hahaha sitter och skrattar för mig själv:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!