Förlust och god morgon

Förlust i gårdagens hockeymatch. Tråkigt. Så tråkigt att jag inte orkade kolla färdigt på matchen, utan gick och la mig ganska tidigt. Micke däremot höll sig uppe. När det stod 2-0 flydde han till datarummet för att "det ändå skulle skita sig för sverige", men sekunden efter var han tillbaks i soffan- lite svettigare, lite rödare. Jag vaknade till när Micke gick och la sig och frågade honom då hur det hade gått i matchen. "Vi förlorade, men allt är glömt och förlåtet." Jag orkade inte fråga vad han menade med det. Men ett intressant svar tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Ankie
2009-05-09 @ 09:37:50 URL: http://alltattvinna.blogspot.com/

Ja, det var ju tråkigt att dom förlorade, är dom borta nu då? eller blir det nån mer match?



Krama Leon från mig, Farmor

Postat av: Madde
2009-05-09 @ 13:03:33 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Ja typsikt att dom förlorade speciellt när dom tagit sig så långt.. Nästan värt att du frågar honom så att vi andra får höra svaret.. hahahah..



kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!