Roadtrip

Idag har jag, Leon, syster och pappa varit på roadtrip. Målet var...Gislaved. Exotiskt va? Frida har köpt sin balklänning där, och jag ville följa med och titta på den. Jättevacker! Min syster kommer vara balens drottning. Eller nja, balens prinsessa, då drottningen kommer stå i publiken och titta. (Jag alltså, för er som inte förstod det.)

Fika dukades upp i bilen, och Frida trollade fram både kaffe, smörgåsar och bullar ur sin väska. Thats my girl!

Titta, förväntningen lyser i deras ögon! Gislaved, undrar hur det ser ut där. Vad är det för klimat? Vad pratas det för språk?
Jag och Leon följde med in i klänningsaffären för att beundra Frida. Efter några minuter gick vi ut igen, efter att ha fått några besvärade blickar av personalen. Det var tydligen inte uppskattat med spring och barnjoller. något stötta men ändå vid gott mod bestämde vi oss för att invänta våra resekamrater på en stor gräsmatta. Där fick man har roligt iallafall.

Herren på täppan!

Leon insuper det sista av Gislaveds kultur innan det är dags att bege sig hemåt igen.

Kommentarer
Postat av: susanne
2009-05-11 @ 20:38:54

Så mysigt ni verkade ha idag. Kan tänka mig att de inte är lätta att charma i en sådan butik med bara krims krams.

Postat av: Anonym
2009-05-11 @ 21:06:10 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Åh vilken mysig trip ni verkar ha haft :) .. Frida kommer skina som den söta sol hon är..nufiken ja blev på hur klänningen ser ut..

Postat av: Minna
2009-05-11 @ 22:36:38 URL: http://unbellodia.blogg.se/

åh, vad roligt med bal! vill komma och kolla. när är det?

Postat av: Anna
2009-05-12 @ 20:13:58

Hehe...Kevin har en likadan jacka! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!