Gårdagen som var

Här har det hänt grejer. Igår begav jag mig på en visit till den kungliga huvudstaden, för att gå en kurs genom jobbet. Taxin skulle hämta mig 05.20. Ja ni läste rätt. 05.20. Klockan 05.10 vaknade jag av ett "ding dong". Jag drömde att jag hörde en väckarklocka. Häftigt, tyckte jag, och imponerades av min hjärna i några sekunder. Mindre häftigt tyckte jag att det var när jag insåg att jag bara hade 10 minuter på mig att piffa. Innan jag kastade mig ut genom dörren slängde jag en sista blick i spegeln. "Ha! Där kan du skämmas över ditt okammade hår, skeva make up, och sömndruckna uppsyn" hånade jag mig själv. I tid kom jag iallafall, och mer om gårdagen finns väl inte att säga.
Nu ska jag in och titta till min febersjuka prins.

Bjuder på en söt nostalgibild.


Kommentarer
Postat av: susanne
2009-05-20 @ 21:06:48

Men du behöver ju inte piffa. Dun är ju så fin av naturen. Lillprinsen sjuk stackarn. Mormor blir nog tvungen att hälsa på i morgon, sjuk eller inte, så får det bli!

Postat av: Madde
2009-05-20 @ 22:30:55 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Håller med sussane du e fin som du e :).. Känner dock paniken som du måste känt när du insäg att de BARA va 10 minuter left.. hehe..



Lillkillen då, hoppas han blir bättre snart..



kramis

Postat av: Minna
2009-05-20 @ 23:42:46 URL: http://unbellodia.blogg.se/

åh fina lilla gubben.

Postat av: hanna
2009-05-22 @ 09:23:03

era stackare! vi Hoppas på bättring i helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!