Utmaning

Åsa har utmanat mig!

Tre saker som alltid finns i min/mitt......
Kylskåp:  Smör, Ketchup, margarin
Frys: Grönsaker, korv, köttfärs
Skafferi:  Pasta, ris, mjöl
Handväska: Skräp, plånbok, nycklar
Sminkväska: Kajal, mascara, rouge
Badrumshylla:  Fuktighetscreme, roll on, tandkräm
Förråd: Julsaker, skräp, mina gamla väskor
Hjärna: Min familj, "Vad har jag glömt?",  "Det är någonting jag glömt..."
Jackficka: Mobil, skräp och åter skräp
Kryddskåp: Salt, grillkrydda, peppar
Barskåp:  Finns det någonting hemma är det öl och whiskey
Köksbänk: Kaffebryggare, knivställ, diskställ

En återkommande sak är "skräp". Skärpning Jennie. Skärpning.
Jag för utmaningen vidare senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!