Vilken morgon!

Vilken morgon. Jag vaknade av mig själv, inte av att min son ville komma upp. Nu sitter jag i lugn och ro och myser med en kopp kaffe. Lillgrisen sover fortfarande, han tycks vara riktigt trött idag. Men det är bara att tacka och ta emot. Jag hade glömt hur lätt det är att sminka sig när man inte har någon som hittar på bus under tiden. Att platta håret gick som en dans när det inte var någon som drog i sladden samtidigt. Nu däremot får han gärna vakna. Blir lätt tomt och tråkigt utan min lilla prins. "Leon peon, wejky pejky".

Min nya repeat-låt.

Kommentarer
Postat av: Madde
2009-05-11 @ 09:34:25 URL: http://missmadeleine.blogg.se/

God morgon!



ja lite flopp va det allt när det kom så himla lite människor. trodde dock att det skulle komma lite fler iallfall. men som sagt vi hade det riktigt sköj ändå och det va kul att träffa dom som var där. :)..Jaså en helt lugn och rofylld morgon för dig idag då? ledig eller? krams

Postat av: Sonny
2009-05-11 @ 17:36:24 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Bra låt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!