Ärtsoppa och Universeum

Vilken fin dag vi har haft! Bussresan gick otroligt bra faktiskt. Åka buss, roligt! sa Leon upprepade gånger, och det var först mot slutet av resan som jag började misstro honom. Myror i brallan so to speak. Iallafall. Väl framme i storstaden blev vi bjudna på hemlagad ärtsoppa (Hanna dear, kan du maila receptet?) och pannkakor. Sedan begav vi oss till Universeum. Vi red bland annat på en mekanisk häst, kollade in i mörka grottor, fångade virtuella handbollar, satt i lastbil och polisbil, gick i en vattentunnel, beskökte ett rum där det blåste storm, såg en massa exotiska djur, kollade på en plastgroda som Leon blev otroligt fäst vid... Ja, full rulle.

Min kabel är fortfarande inte återfunnen, så jag kan tyvärr inte bjuda på bilder från dagen. Och nu orkar jag inte skriva ett ord till här. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anders
2009-11-10 @ 07:36:30 URL: http://www.bloggarinte.just.nu/varför?.htm

nu får du slå näven i bordet å säga te micke att han skaffar fram en kabel...... vill juh se bilder på sötgrisen.. =)

Postat av: hanna
2009-11-10 @ 09:02:40

tack för den här dagen! :) underbart att träffa er, precis som alltid

Postat av: Anonym
2009-11-10 @ 09:39:27

lät roligt :P

Postat av: Anna
2009-11-10 @ 10:22:19

Gud så mysigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!