Förnekelse

Nu är det någon knäpp människa som varit i farten. Denna människa har krypt mina byxor! Det stramar och trycker i midjan, och man ser vadernas konturer som om det vore nylonstrumpebyxor jag hade på mig. För inte kan väl mina byxors krympande ha med min frånvaro på gymet och närvaro med handen i godispåsen att göra? Nej. Tänkte väl det.

Ska gå ut och sätta en arg lapp i trappuppgången:
Till den det berör. Ge fn i att smyga ner i tvättstugan på min tvättid och slänga in mina jeans i tumlaren!


Jag är rätt bra på förnekelse faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anna
2009-11-19 @ 18:07:03

Jag hatar när andra ska göra så! Det värsta e att den som gör det för mig måste nog ha lyckats få tag i nyckel till mitt hus me...Fasen. Fast just nu kan jag nog inte skylla på nån...hehe, skulle va Richard då.;)

Postat av: Marleen
2009-11-19 @ 20:42:11 URL: http://zasett.blogg.se/



Fy vad elakt att de vridit upp din tvättmaskin till 90-graders!!!!!



Postat av: hanna
2009-11-21 @ 09:08:22

ja usch!! det måste vara samma person som har smusslat med storleken på byxorna på min nya jobbkostym..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!