Frågor

Hittat på Åsas blogg.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag slutade jobba och fick komma hem till min familj. Och när jag hittade mina nycklar som varit spårlöst försvunna (låg i väskan, helt otippat.)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Byggde ut på mitt facebook-café.

Det sista du sa högt: Vad sa du?

Det senaste någon sa till dig: Nu är Micke i mitt lag.

Vad gjorde du klockan 8 i morse? Drack kaffe.

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, cola och cola light.

Vad var det senaste du åt: Bröd.

Vad var det senaste du köpte: Sallad från Max.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Regn, what else?

Godaste glassmaken: pecannöt/kola?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Sover du tungt: Nej, inte längre.

Drömmer du mardrömmar: Det händer.

Trivs du med ditt jobb: Ja. Skulle dock inte tacka nej till att vinna 70 miljarder (skulle nöja mig med en något nättare summa med för den delen) och kunna jobba när man känner för det.

Favoritklädsel: Mysbyxor och t-shirt.

Favoritlåt just nu: Hm.

Vad ser du om du tittar till höger: Tvn.

Vad gör dig glad just nu: Att bara få sitta här i soffan och glo.

Vad ska du göra härnäst: Tvätta bort sminket.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Trött med lite huvudvärk. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.

Favoritgodis: Alla godissorter hör till mina favoriter. Förutom geléhallon och annat trams.

Kläder just nu: Mysbyxor och linne.

Sommarplaner?: Att bli brun.

Hur många kuddar sover du med: Så många jag kommer åt. Vi har 2 kuddar var i sängen, men då Micke sover väldigt djupt är han ett enkelt offer att sno kuddar ifrån.

Spelar du något instrument: Fiol, piano, gitarr...harpa. Nej. Men jag är rätt bra på guitarhero!

Morgon eller nattmänniska: Tja. Är för det mesta trött både morgon och kväll=).

Vad är viktigast för dig: Leon. Micke. Och mina andra nära och kära.

Är du kittlig: Ibland.

Snarkar du: Nej, det tror jag inte.

Stjärntecken: Vattuman.

Äckligaste insekten: Spindlar.

Längtar du mest efter just nu: Sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!