Idag åker vi till Göteborg

Nu sitter jag här och håller tummarna för att Leon vill sova en extra tidig frukost. Det är nämligen så att vi ska åka buss till Hanna och Johan idag, och då vill jag helst att Leon ska vara pigg och glad. En övertrött och trotsåldersstinn Leon är inte att leka med. Speciellt inte på en buss. Jag har packat väskan full med här-får-du-om-du-sitter-still-och-är-snäll-bananer, och favoritböckerna Julstrumpan och Mamma mu. Så nu lyssnar jag till hans mumlande innifrån sitt sovrum. Håller tummarna för att han snart ska inse hur skönt det hade varit att sluta sina blå för en stund...
Det här med trotsåldern. Leon har tidigare haft gnällperioder, då han varit extra bestämd. Men nu. Allt är neee. Ska vi klä på oss? -Neee. Kom så borstar vi tänderna! -Neee. Nu byter vi blöja. -Neee.

Tur att han är så förbannat söt.

Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-11-09 @ 12:51:18

Hoppas att bussresan går bra! Trotsåldern är på gång hos oss också, mycket nää och om hon inte får som hon vill slänger hon sig på golvet och slår huvudet hårt i golvet och sen blir hon "ledsen", å inte kan hon gå hem från dagis heller, hon ska bäras, trots att dagis ligger på andra sidan gården bara.

Dom börjar bli stora, snart 2 år, tiden går fort...

Postat av: Karin
2009-11-09 @ 12:55:36

Hur lyckas jag alltid trolla bort namnet när jag postar mina inlägg?

Tacka Micke för all telefonhjälp med datorn i helgen, nu funkar den mycket bättre =)

Postat av: Sonny
2009-11-09 @ 14:42:46

Hur mycket kostar ditt gymkort i månaden?

Postat av: jennie
2009-11-09 @ 21:09:37

karin: bussresan gick väldigt bra faktiskt! det gick inte åt sååå många mut-bananer, hehe. ja, visst är dom charmiga när dom håller på=). vilka idéer dom får för sig ibland!

ska hälsa micke och tacka!



sonny: 5000:-, men då är det inklusive dusch. näää. 249:-/ mån. har du ordnat med kort åt dig nu?

Postat av: Sonny
2009-11-09 @ 21:25:37 URL: http://enmillebilder.blogg.se/

Haha nej, tänkte inte tvinga dig bara XD!!! Ja jag har ordnat kort, men du har de fan billigare än vad jag har :O

Postat av: jennie
2009-11-09 @ 21:31:49

hm.. lurigt, du borde ju ha det billigare med tanke på att du är student. brukar ju alltid finnas någon studentrabatt, upgav du att du studerar? annars så band jag ju mig när dom hade ett speciellt erbjudande, beror kanske på det. vad får du betala?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!