Jul på Liseberg

Medan jag samlar krafter för att rota adventspynt visar jag er bilder från gårdagen på Liseberg.

En suddig bild på släkten. Ser ni dom?

Givetvis var jag tvungen att köpa MEGABULLEN. Frida posar glatt.

Leon spanar in alla tomtar. Leon gillar tomtar. Väldigt mycket. Leon gillar tomtar
så mycket att jag under kvällens gång antagligen sa "ja, vi ska se om vi ser någon
mer tomte" 
en miljard gånger.


Stolt och lyckligt förklarade Leon för alla andra barn att "deeet är kaniiineeen!"


Glada systrar, och glad Leon som åker karusell med pappa.


Kommentarer
Postat av: Sonny
2009-11-28 @ 17:22:08

Har dom snö i Göteborg?

Postat av: jennie
2009-11-28 @ 19:11:37

nej, det var fakesnö på liseberg. men vad gör det, vitt var det ju iaf!=)

Postat av: susanne
2009-12-01 @ 10:17:30

Micke syns i allafall:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!