Krokodiljägaren

Jag och Leon har precis kollat på ett avsnitt av krokodiljägaren. Leon tittade med stort intresse, och jag frågade honom om det är någonting han själv kan tänka sig hålla på med i framtiden. Fånga vilda, farliga djur med bara händerna. Tänkte sedan efter lite, tänk om Leon får ett farligt jobb eller intresse när han blir äldre. Tänk om han varje helg är ute på farligheter- hoppar bungy jump, klättrar i farliga berg eller ve och fasa går i krokodiljägarens farliga spår. Tänk vad mitt hönsiga mammahjärta kommer slå!

Ska redan nu börja prata om fördelarna med frimärkssamling.



Kommentarer
Postat av: susanne
2009-11-12 @ 20:07:06

Haha, ja du, en del farligheter kommer du nog få stå ut med är jag rädd för. Gud så bra han var, Steve altså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!