Transformers

Transformers dundrar i vardagsrummet. Jag hör Micke ropa lyriskt: "kolla nu Leon!", "där är Optimus!" och "titta roboten!". Leon sitter som ett ljus brevid sin far i soffan.
När jag och Micke tittade på den igår kväll (ja, det är andra gången på inte ens ett halvt dygn som Micke kollar på Transformers 2) frågade han mig ivrigt "känner du igen honom?" och pekade samtidigt på en svart bil. Eh. Nej. Det är ju Iron hide! sa han med en självklarhet i rösten. Jo men just det. Hur kunde jag glömma hur Iron hide ser ut?.

Kommentarer
Postat av: Åsa
2009-11-20 @ 23:04:17 URL: http://frurissanen.blogg.se/

haha! Dags att börja plugga robotar nu. Snart kan Leon namnen på allihop.

Postat av: Sonny
2009-11-21 @ 10:32:18

Hahaha :P vi kollade innan du kom hem igår oxå xD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!