Bröllopsfeber

Jag ska fatta mig kort, då jag är manligt sjuk. Ni vet så där sjuk så att man inte orkar annat än att klaga och bli ompysslad. Eventuellt kan jag förmå mig att zappa lite försiktigt på tvn. But thats it. Men jag känner ändå att jag måste skriva av mig lite snabbt om min lördag, då min kusin Tobbe och hans Anne gifte sig.

Klockan 15 satt hela tjocka släkten samlade i Seglora kyrka och inväntade Tobbe och Anne. Portarna slogs upp, nästan lite dramatiskt sådär, och in skred det vackra brudparet. Jag erkänner, jag var rörd i stort sett hela ceremonin.
När giftemålet var över bar det iväg till Borås, där bröllopsfesten ägde rum. God mat, god dryck, god stämning och en himla massa dansande. Men det viktigaste av allt- ett nygift par som bara strålade av lycka.

Nej, nu kan jag inte skriva mer. Då tuppar jag av. Ja, precis så synd är det om mig. Nedan följer några stulna bilder. Fotograf: Mikael Petersson.






När det var dags för bruden att kasta brudbuketten blev vi ogifta stackare som förvandlade. Jag låter bilden nedan tala för sig själv.


Kommentarer
Postat av: susanne
2009-09-14 @ 22:27:43

kan inte göra annat än att hålla med dej. Gud så fint det var. Riktigt rörande och lite ofattbart på något sätt. Nu är det snart eran tur eller??

Postat av: susanne
2009-09-17 @ 22:05:50

Nej just det, du fick ju inte buketten:)

Postat av: JOHANNA
2009-09-22 @ 10:00:02 URL: http://johannasarea.blogg.se/

ååå härliga bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!