Lite Rambo/ Rocky

Snart bär det av till gymet. Jag laddar genom att lyssna på "Eye of the tiger" samt måla peppande och kulörta "krigsstreck" på mina kinder. Jag har knytit ett tygstycke runt huvudet och smort in mig i olja. Givetvis kör jag linne så att mina mafioso-armars spelande ska synas extra tydligt, och om jag mot all förmodan skulle skada mig så syr jag igen såret själv. Utan någon form av bedövning såklart. Jag behöver inte ens ta med mig en nål, utan skulle jag behöva sy så gnager jag mig en nål av en pinne.

Nej. Men det är så jag känner mig inombords. Lite Rambo/ Rocky sådär.

Mitt inre fångat på bild. Om man bortser från vapnet.

Kommentarer
Postat av: Ankie
2010-01-15 @ 15:25:02

Är det så man känner sig när man tränar, då måste jag också börja :)



Kram

Postat av: Marleen
2010-01-15 @ 20:38:21 URL: http://zasett.blogg.se/

Hej hej...



Det gick inte att svara på Mickes sms, men jag tackar så mycket denna vägen istället :)



Hoppas han kryar på sig... (och att ni andra mår bra)



Kram Marleen

Postat av: jennie
2010-01-15 @ 21:21:07

Ankie: Ja, det tycker jag!:) Tänk nästa gång vi ses, två Rambos som går runt och är matcho!



Marleen: ska hälsa honom detta, grattis till dig! hoppas dagen varit fin.



Kram

Postat av: Åsa
2010-01-16 @ 09:09:11 URL: http://frurissanen

haha Är det så man ska motivera sig till träning. Måste jag testa. :)

Postat av: hanna
2010-01-16 @ 10:00:27

ledmotivet rullar redan i mitt inre infär nästa träningssession.. da dadada dadada dada daaaaa da dadada dadada dada daaa (eye of the tiger)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!