Fiffig våg

Vägde mig i morses. Beroende på hur man ser det har jag antingen gått ner ett kg sedan jag sist vägde mig, eller gått upp två hg. Vår våg är nämligen så fiffig att den visar olika varje gång man ställer sig. Så när jag först gått upp i vikt fortsatte jag kliva av och på vågen tills jag fick det resultat jag ville ha. Reeespect.


Och så bjuder jag på en bild på vildgrisen. Som by the way fick beröm av doktorn innan idag över hur lugn och duktig han var. Mammas kille är alltid duktig, men lugn? Moahahaha.


Kommentarer
Postat av: hanna
2010-07-22 @ 23:59:05

världens sötaste unge!!

Postat av: susanne
2010-07-25 @ 00:25:02

Han är väl lugn:) i sina lugnaste år kan man säga haha, jaja ën fördel är att man aldrig får sitta still och röra sig är ju alltid bra. Vi har sprungit i flera timmar på djurparken idag, och tro mej, vi sprang verkligen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!