Inte en godis

Ensam hemma en fredagskväll (om man inte räknar snarkande tryngrisen), och inte en godis så långt ögat kan nå. Det får mig att känna mig ännu mer ensam. Saknar mina vänner Nötchoklad och Hallonmatta. Istället sitter jag här med ett tråkigt glas vatten och sappar mellan tråkiga tv-program. För att få tiden att gå tänkte jag snart lägga mig och läsa Hypnotisören. Om jag nu vågar, den är så läskig den lille rackarboken.

Jo men visst. Så ä dä mät.


Moa lutar sig mot typ världens största microvågsugn. Ja, jag är en vitvarunörd. But still- it´s huge.


Kommentarer
Postat av: hanna
2010-07-02 @ 21:50:32

ser ut som en TV..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!