Nytt liv igen

Jaha. Då sitter man här och har påbörjat sitt nya liv igen. Är chockad och redigt stolt över mig själv då jag levt mitt nya liv ända sedan i lördags. Vanligtvis brukar jag gå tillbaka till mitt vanliga, ganska (ok, mycket) onyttiga liv efter bara några timmar. Jag har tackat nej till godis, stått emot att äta upp chipsen i skafferiet, gått ut och gått varje dag och druckit Nutrilette. Men livet bjuder hela tiden på frestelser, oh my, dom lurar i varenda hörn dom små onyttiga rackarjäklarna! Som i morgon till exempel. Då är det firmafest. Firmafest innebär mat och det innebär kaloririk dryck. Giv mig styrka. Och giv mig pepp.

Kommentarer
Postat av: susanne
2010-07-25 @ 00:22:08

Du har verkligen varit ståndaktig till skillnad från mej. Mitt nya liv varade inte mer än några futtiga timmar;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!