Bus

Alltså, det här med Brun utan sol... eller Bus som det tydligen förkortas...Ärligt talat! Köpte mig ett Bus-spray (ja, jag vet att det låter töntigt med Bus) med ett speciellt utformat munstycke så att man inte ska bli brunrandig. Jo, men visst. Spayade hela mig i går kväll, och gick till sängs nöjd över att jag skulle vakna fräsch och gyllenbrun. I morse när jag gick till spegeln för att beundra mig själv blev jag helt förskräckt. Stora, bruna blaffor täckte mina vader och lår. Då min egna hudfärg går i tonen likblek blev effekten slående. Komönstrad skulle man kunna kalla mig. Med ens kände jag mig mindre attraktiv.

Denna kväll har jag ägnat åt att försöka åtgärda katastrofen. Jag ignorerade Mickes tips- att tejpa över det bruna och sedan spraya på de vita fläckarna. Istället valde jag metod skrubba-tills-huden-känns-som-att-den-brinner.

Tyvärr går min hud fortfarande i kossans tecken.

Kommentarer
Postat av: Marleen
2010-06-17 @ 23:19:16 URL: http://zasett.blogg.se/

Men du fick vad de utlovade, inga ränder... blaffor sa de inget om... :)



Nej, ärlig, så tråkigt... :(:(:(:( Och så ska man visa sig för folk sedan...



Vet absolut inte om detta stämmer, har bara sett det i en komedi på tv...

Men det var en tjej som skulle gifta sig och dagen före använt bus, och givetvis katastrofresultat...



Men hon fick tipset citronsaaft, salt och skrubba... vet inte som sagt om det var skämt eller seriöst...

Postat av: beccy
2010-06-17 @ 23:48:35

tänk vad lycklig du hade varit om du hade fått se ut som en ko på mellanstadiet då det var ditt it-mönster... It would've been fab:)

Postat av: hanna
2010-06-18 @ 08:45:22

det gäller att lära sig att bemästra tekniken. Men även jag som betraktar mig själv som ett proffs misslyckas ibland ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!