Måndag hela veckan

Varje måndag avlägger jag löften om ett sundare liv. Idag innebär det att jag ska baka dinkelbröd. Tänk om jag levde mitt liv som om det alltid vore måndag. Då hade gäddhäng och annat otrevligt varit ett minne blott, och jag hade troligtvis sett ut som hälsan själv. Måndagar är då man sträcker på sig lite extra när man speglar sig, och tänker "beach 2010, here I come!", man lovar sig själv att äta hälsosam kost hela veckan, och planen är att gå till gymmet fler än 3 gånger/ vecka.

Jo men så att. Beach 2010, here I come!


Kommentarer
Postat av: hanna
2010-03-01 @ 18:21:30

jo men! i dag var jag måndagsståndaktig på jobbet och tackade nej till både semlor kanelbullar och muffins, bra där! Jag är glad om jag ens kommer i väg två dagar i veckan till gymet.. beach 2010 känns fruktansvärt långt bort :(



Hur blev brödet?

Postat av: jen
2010-03-01 @ 20:39:40

Postat av: jennie
2010-03-01 @ 20:40:29

bra där! brödet blev det ingenting av då jag missat inhandla jäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!