Sommartid

Det här med sommartid... Denna morgon har gått i förvirringens tecken. I går kväll var jag en duktig kicka och ställde om klockan på min mobil så att den istället visade sommartid. I morse gick jag upp och gjorde det vanliga- smink, piff, puff och frukost. När det började bli dags att åka till jobbet slängde jag ett öga på klockan i köket. Och sedan på Mickes telefon. Och sedan på min telefon. Alla klockor visade olika. 
Har i några minuter ägnat mig åt detektivarbete och kommit fram till att min telefon från 1800 frost ändå är såpass high tech att den själv ställer om sig från vinter till sommartid.

Ja, lite tjurig blev jag.

Kommentarer
Postat av: hanna
2010-03-29 @ 09:22:45

och min som är ny ställde inte om sig..

Postat av: Marleen
2010-03-29 @ 15:50:14

ha ha ha... förlåt....



mså ärligt med sådant när man för en gång skull kommer ihåg att ändra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!